Hopp til hovedinnhold

Lingit vil gi gratis opplæring i Lingdys Pluss for foresatte og andre i nettverket.

Lingit vil gi gratis opplæring i Lingdys Pluss for foresatte og andre i nettverket som nyttar Lingdys Pluss.

Kurstilbudet gjelder foresatte tilknyttet din skole/ kommune som har en avtale på Lingdys Skole. Vi går ut med dette tilbudet fordi vi får mange henvendelser fra skoler om opplæring i Lingdys Pluss for foresatte og andre i nettverket rundt elever som bruker Lingdys Pluss. For å få til et så effektivt og godt tilbud som mulig, har vi derfor valgt å sette opp fire kursdatoer i månedene fremover som de kan velge blant:

1.februar  kl. 18:30-19:00
5. mars kl. 18:30-19:00
4. April kl. 18:30-19:00
7. mai kl. 18:30-19:00

Påmelding finner dere her!

Kursene er ferdig innspilt, men vil ha en live spørsmålssesjon med kursholder i etterkant av kurset. Her er det helt åpent for å stille spørsmål til det du måtte ønske rundt bruk av Lingdys.
Foresatte er velkommen til å ta med seg sitt barn på kurs dersom det er aktuelt.

Har dere spørsmål, ta kontakt med kurs@lingit.no :)