Biblioteket

Biblioteket er ope for elevar måndag til og med fredag kl. 08.00 - 15.00.

Bibliotek-medarbeidar Sølvi Ann Engelsen vil vere tilgjengeleg dersom du treng hjelp til val av litteratur, hjelp til særoppgåve eller anna.

I biblioteket finn du lesekrok, gruppebord og lesesal til stille leksearbeid.
Vi håpar du som elev vil nytte biblioteket aktivt.

Er du ny elev her ved Kvv må du skrive under på ein elektronisk lånekontrakt for å få låne lærebøker. Kvitteringa som du får på epost etter å ha signert kontrakten viser du til bibliotek-medarbeidaren når du skal låna bøker. For å kunne signere kontrakten treng du MinID, BankID, BankID på mobil eller liknande

Lånekontrakt for elevar i vgs

Databasar og katalogar:

E-lån

E-lån er bøker du kan laste ned til datamaskinen, lesebrettet, nettbrettet eller mobilen din. Det er mest romanar, men også ungdomsbøker og fagbøker. Same bok kan lastast ned til seks ulike einingar, og bøkene blir automatisk levert tilbake etter tre veker.